sobota, 22 września 2012

Stardollowe talenty / Stardoll talents

Wpadłam na pomysł, aby pokazać Wam kilka utalentowanych osób. Przed chwilą wzięłam się za wyszukiwanie kreatywnych dollek. Znalazłam parę ciekawych outfitów, ale poniższe 3 spodobały mi się najbardziej. Sądzę, że co tydzień będę dodawała post w tym stylu. Co o tym sądzicie? Ostatnio jesteście mniej aktywne jeśli chodzi o pisanie komentarzy.

I had the idea to show you some talented people. A moment ago I took a creative search for dollek. I found a few interesting outfits, but these three I liked the most. I think every week I lent post like that. What do you think? Last are less active when it comes to writing comments.

essen40

Ta Niemka ma naprawdę wyczucie stylu. Warstwowe nakładanie ubrań daje świetne efekty. Twarz również niczego sobie. Ładna i przede wszystkim orginalna doll.




martus...xd

Mimo młodego wieku tworzy boskie stylizacje. Nie ma określonego stylu, ale wiem jedno - wszystko co wymyśli mi się spodoba.Uwielbiam patrzeć na twarz jej doll. Nie ma co się rozpisywać, sami widzicie jaki ma talent.



laurii_pinkii

W swetrze z pierwszego obrazka zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Puszysty, śnieżnobiały. Cudo... Torebka worek obecna na dwóch screenach również jest super. Brązowy kucyk, który widzimy po prawej jest przepiękny. Uwieeelbiam jej doll.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz