niedziela, 30 września 2012

Metamorfoza kotka888MxD

Twarz

Przed: Wszystko jest cudne. Eyeliner nałożony genialnie. Jedyną rzeczą do której mogłabym się przyczepić jest zbyt duża ilość brązowego pudru, ale mogę Ci wybaczyć ten błąd bo z daleka wygląda to bardzo fajnie. 8/10

Po: Nie lubię malować tych oczu. ;/ Poprzestawiałam troszkę elementy twarzy. Ta fryzura pasowała najlepiej więc jej nie zmieniałam. Dopasowałam jedynie jej kolor do stylizacji PO. Makijaż oczu również w odcieniach zieleni i turkusu. Użyłam 2 lub trzech pomadek. Teraz twarz dollki jest taka wesoła i świeża.





Strój

Przed: Całość jest cuudowna. Piękna czerwona spódnica i bosko dopasowana bluzka. 10/10

Po: Użyłam prześlicznych szortów by Sonia Rykiel i uroczych platform w groszki. Mam nadzieję, że się spodoba.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz