czwartek, 30 sierpnia 2012

Metamorfoza porost-Metamorphosis porost

Twarz

Przed: Usta są za nisko, brwi są za wysoko i mają zbyt jasny kolor. Za nosem nie przepadam, ale nie jest najgorszy.Włosy świetne, ale z lewej strony dziwnie się ulożyły. Makijaż jest przeciętny (czarno-biały). ''Przydymione'' oczy nie potrzebują koloru na ustach. W tym przypadku czerwona szminka sprawiła, że twarz wygląda na zmęczoną.Aby temu zapobiec proponuję pomalować rzęsy (chociaż troszkę).  Kości policzkowe pomalowane są krzywo. Dobrze, że nie przesadziłaś z ilością różu.:) Ogólna ocena: 6/10

Po:  Brwi obniżyłam, usta podniosłam. Włosy związane w luźnego koka. Blond pasuje Twojej doll. Makijaż delikatny, utrzymany w liliowo-śliwkowej tonacji.  Szminka w kolorze nude,a policzki podkreślone brzoskwiniowym różem. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.:)





Strój

Przed: Od pasa w górę jest bardzo fajnie, natomiast dół jest z innej parafii co nie oznacza, że jest brzydki. Jeśli już chcesz zostawić tą spódnicę, powinnaś zmienić buty. 6/10

Po: Wybrałam dla Ciebie dwa stroje. W pierwszym bardzo podobają mi się połyskliwe elementy, czyli kamizelka oraz torebka. Szkoda, że nie masz szarych jeansów (najlepsze są takie ze Stardesign'u). Czarnych użyłam po prostu z konieczności. Druga stylizacja nieco odważniejsza, żywsza. Torebka al'a Birkin jest urocza,a naszyjniki uzupełniają outfit.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz